31 maj 2010

Ledig o sol!

Ledig idag, skulle ju ha varit ledig i helgen men har jobbat X-tra några timmar båda dagarna! Edvin är fortfarande febrig eller den kom tillbaka igår upptäckte jag så imorgon blir det nog ingen vaccination... Hoppas han blir bra snart så vi kommer in dagis och jobbrutinerna ordentligt.

På onsdag är det återbesök på sjukhuset efter operationen i höstas dom hade "glömt" bort eller slarvat bort Edvins papper så det är 3 månader försenat och då var det jag som fick ringa och fråga om det... Dåligt tycker jag men det är ofta sånt händer tyvärr!

Igår var vi iväg till mamma och firade mordags x3 kan man säga, både mormor, mamma och jag :o) Mamma bjöd på hemmagjord smörgåstårta helt suveränt god, en med skaldjur och med rostbiff och till efterrätt citronpaj med bär och glas, mumsmus säger jag!

Idag blir det en lugn dag eftersom Edvin har feber och inte är riktigt hundra ännu, jag själv är heller inte helt hundra än näsan rinner och det kliar i halsen, reagerar nog på Eken som blommar just nu så jag håller på att testa mig igenom alla receptfria allergiläkemedel som finns :p! Trots den lugna dagen som väntar så måste jag gå och handla lite mat och springa in på apoteket och ladda upp med ännu mer panodil till Edvin!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar