16 maj 2010

Verkar inte bättre!





Än att Edvin har fått feber... Så typiskt när man ska börja jobba och allt. Men jag misstänker att det är för att han har tänder på G han är nämligen lös i magen med... Men imorgon får han nog vara hemma eftersom jag ändå är hemma då, hade ju tänkt ha det som en X-tra inskolningsdag men så blir det alltså inte. Hoppas på att feber är borta till ikväll för då kan han ju gå på tisdag.

Annars så har helgen varit lugn, jobbade X-tra igår vilket i sig inte hade behövts eftersom helgens aktivitet hade ställts in men jag körde på ändå... Cyklade i det underbart härliga vädret! Nästa helg hoppas jag att jag kan ta min fina nya cykel. Förövrigt tycker jag inte om kunder som kommer in i stort sett när vi redan har stängt och som sänker en totalt och förpestar resten av kvällen! Även om kvällen blev trevlig med ost, kex och vin med Älsklingen så var jag inte så trevlig när jag precis hade kommit hem.

Har klippt Edvins här med, fint va!? Tycker han ser bra mycket större ut helt plötsligt.

KramsKrams


1 kommentar:

  1. vad häftig "tåget" såg ut! förstår att dom tycker den är rolig att åka :)
    hörde om tanten från igår, hon var gladare idag iaf.. stolpskott är vad dom är! ;) kramar

    SvaraRadera