20 maj 2010

Sovit som tusan!

Edvin somnade halv 8 igår, han vaknade inte förren halv 8 imorse, han har en del att ta igen vad det gäller sömn tror jag, man sover ju aldrig bra när man är sjuk. Jag har med sovit superbra, trodde till en början att det skulle ta tid för mig att somna eftersom någon i grannhuset hade värsta discot :p men jag somnade pladask och vaknade väl runt 2 och då var det knäpp tyst somnade om med en gång!

Edvin verkar må bättre iallafall förutom ögoninfektionen men det kunde ta upp till 1 vecka innan det var bra så jag hoppas det är på väg bort och helt borta tills på måndag!

Själv har jag sjukt ont på en punkt i ryggen, kommer och går hela tiden när det gör riktigt ont så strålar det ner i ena benet... Kanske kan det vara ischias vad vet jag men jag hoppas att det med försvinner i sinom tid.

Känner att jag inte ens har någon ork att gå ut idag så vi blir nog hemma och inne eller jag tänkte sitta på balkongen när Edvin sover :o) Men känner att Edvin måste bli frisk nu och vill inte få hans ögon mer irriterad är vad dom redan är.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar