7 maj 2010

Plans!

Idag då, idag ska vi vara på dagis mellan 9-14 det innebär att Edvin ska sova hela sin vila där och jag hade faktiskt tänkt lämna honom där medans jag går och handlar... Just nu känns lite skumt att tänka så men så kom jag att tänka på tiden på sjukhuset den första tiden lämnade vi ju honom där hela natten visste det känns fruktansvärt jobbigt att säga hejdå och åka hem utan honom. Men det kanske har gjort att jag ändå känner att det här kommer funka det kommer kännas konstigt att gå ifrån och låta någon annan ta ansvar för honom men så är det ju!

Aja det återstår att se hur det kommer gå berättar väl om det senare ikväll :o) I helgen är det förövrigt jobb som gäller men det gör ju absolut ingenting då jag såg på vädret att det ska bli kallt och regn HELA helgen! Kul, not!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar