29 maj 2010

När blir det bra!?

Edvin är fortfarande krasslig han går från ingen feber till feber hejvilt... Idag tror jag han hade ont i huvudet eller någe eftersom han blev bra mycket piggare efter en panodil trots att han inte hade någon feber, är ju lite emot att ge värktabletter och sånt när man inte har ont eller feber men det är ju svårt att veta med dom små liven så ibland så måste man helt enkelt chansa eller känna efter lite med magkänslan.

Idag har jag förövrigt jobba, sprang in en snabbis på Citygross och handlade och då hittade jag finaste orikiéerna för endast 79 kronor, det var den stora modellen med 2 stanglar jättefina så jag köpta 2 stycken som pryder fönsterna i vardagsrummet och så köpte jag en till mamma som hon ska få imorgon.

Ikväll har jag varit hos syster och hjälpt henne lite med flytten och grejer men nu är vi hemma och Edvin sover imorgon är det jobb som står först på schemat förutom mys med Edvin då. Efter jobbet ska jag hem till mamma och äta smörgåstårta och så kommer morfar och mormor dit med, så det blir firande av 3 mammor :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar