13 maj 2010

Gårdagen!

Hade en jättehärlig Brunch med Jenny på stan, satt ute i solen på en uteservering hur mysigt och trevligt som helst! Passade på att gå på obarnvänligt ställe för en gångs skull :o). Sen gick vi en sväng i affärer, kändes skumt att gå omkring utan vagnen måste jag säga.

På dagis hade gått super bra, Edvin hade varit glad och skrattat hela dagen, sprungit runt överallt när dom var ute så det är ju som vanligt :o) Han hade ätit bra och somnat på en gång och när vi kom var han inne och lekte han blev så glad när han fick se oss, Älsklingen fick till och med en jättestor puss :o) Dom var helt förundrade över att han låter dom hålla på med han hur som helst han liksom bara följer med hela tiden, jag tror det har att göra med sjukhustiden, han är helt enkelt vann att bli omhändertagen av olika människor. Blir en kortdag på måndag med eftersom jag är ledig men jag känner att jag vill finnas i närheten en dag till och det var okej för chefen där med att han kom in en sväng så det känns super!

På kvällen så var vi och fikade hos mammsen skulle hämta cykelhållaren så Älsklingen kunde ta med sig och fixa den idag... Så just nu är han borta och rustar den lite sen ska barnsadeln på och en hjälm till Edvin ska inhandlas sen ska vi på cykelutflykter på våra lediga dagar :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar