2 maj 2010

Inväntar den stora dagen!

Imorgon är det då dax, då är det dagen med stort D, Edvin ska börja dagis! Hoppas och tror att det kommer gå alldeles utmärkt iallafall efter några minuter i början... HoppasHoppasHoppas! Man måste tänka positivt!

Måste dock ringa sjukhuset först och kolla om dom har glömt bort oss, kom på idag när jag bytte blöja på Edvin att vi inte fått någon tiden för återbesök efter hans operation i november och jag tror dom måste kolla på han nu :S Så jag måste ringa och kolla det helt enkelt, svårt bara när man inte vet vart man ska ringa men jag ringer avdelningen vi låg på och är det fel så får väl dom hänvisa mig vidare inte mer med det!

Idag har vi tagit borta Ena sidan på Edvins spjälsäng så nu är det ingen spjälsäng längre han är ju stora killen och det vore nice om han kunde gå upp själv när han vill även om han väcker oss, kan ju meddela att vi var tvungna att vända sängen så nu är det en spjälsäng ändå :p Han bara spräng upp hela tiden fast han var trött som tusan så vi får väl testa det igen lite senare och när han är lugn och inte vild och galen :p

Nej nu kanske man själv ska hoppa i säng som man är pigg imorgon :o) Måste nämligen få Edvin att vara vaken när han egentligen ska sova middag eftersom det är då vi har inskolningsamtalet... klockan 11.00 ska vi vara där och då brukar vi vanligtvis äta lunch och sen sover fisen vid 11.30 så önska mig lycka till :p

NattiNatti!

1 kommentar: