4 maj 2010

Sovmorgon o dagis!

Edvin tog sovmorgon idag, jag hann till och med göra mig iordning innan han vaknade i och för sig så vaknade han utav Älsklingen när han kom hem och väckte honom :p Han fick iallafall sova 1 timme längre än han brukar göra.

Idag är det dax för den första dagisdagen med alla barnen, ska bli riktigt kul att träffa dom små och se om Edvin sköter sig :o) Han har ju en tendens att slänga saker vilt omkring sig, väldans jobbigt måste jag säga så det man säger går in genom ena örat ut genom det andra med en gång! Själv har jag en bula i pannan sen i söndags då han slängde en leksak på mig! Men jag hoppas han skärper till sig på den fronten och att han förhoppningsvis lyssnar bättre på fröknarna än på mig :p 9-11 ska vi vara där så jag skriver senare och berättar hur det var och hur det gick!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar