27 maj 2010

Väntar o väntar

Väntar på att tvättmaskinen ska ha gått klart och på att klockan ska bli 10 måste ringa och boka en klipptid, dom kanske öppnar redan vid 9 men jag vågar inte chansa vill ju inte vara den där jobbiga kunden :p

Edvin är på dagis och härjar så även idag har jag lite tid att fördriva, först blir det tvätthängning urplock av diskmaskin, ringa frisören och sen blir det nog en sväng på IKEA för att inhandla blomlådor att ha på balkongen har hittat jättefina :o) sen till plantagen för att köpa blommor att ha i och så jord förstås... Skulle vara bättre om jag köpte blommorna först men jag vet ju inte om blomlådorna finns kvar eller ej men som sagt tid att fördriva finns det när man börjar klockan 12.40.

Igår var jag ju upp på gränby och spanade runt lite, fanns inte mycket hittade mest grejer till Edvin så allt var precis som vanligt förutom att jag inte hade skatten med mig :o) Sen var det jobb och där var fullrulle ena stunden för att sen bli helt stiltje. Idag hoppas på fullrulle HELA dagen :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar