24 maj 2010

Jobbhelg!

Har jobbat i helgen och dessutom har förkylningen varit hemsk, dock ingen feber vilket är skönt. Mår litelite bättre idag iallafall kan prata normalt ett plus i kanten för det! Grannen hade en hejdundrandes fest i lördags vet inte vart någonstans men jag fick nog höra ALLA AIK:s hejaramsor och HATA GÖTEBORG RAMSOR och att alla i Göteborg heter Glenn och bara äter fisk. Dessutom fick sig nog grannarna därborta en och annan känga eftersom han tyckte att dom skulle vara tysta och låta han ha festen. Jag tyckte ändå det var jobbigaste med förkylningen hade jag inte vart förkyld hade jag nog somnat med en gång!

Mycket att göra på jobbet var det med men jag gick mest runt i en bubbla av bomull usch på mig, men lite blev det gjort iallafall och ännu mer ska det göras idag. Förövrigt så undra jag vad det är för skillnad på SVART tjej och killstrumper!? Någon som vet!? Inte jag, jag vet att det är precis samma grej för inte har vi olika fötter eller!? Söndagar är och förblir stolpskottensdag! Vilken annan folkgrupp har 52 egna dagar om året!? :o)

Edvin är lämnad på dagis, det gick hur bra som helst så jag hoppas dagen blir bra för han, imorgon ska han vara hemma eftersom det är min ledig dag då och vi ska till BVC och väga och mäta hoppas inte förra veckans sjukdomar har gjort att han har tappat i vikt, men det återstår som sagt att se.

Nu är det snart dax att slänga sig i bilen och dra iväg till jobbet, ska in och handla lite lunch och lite grejer till middagen ikväll...

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar