22 maj 2010

HATE!

Jag har visst åkt på en förkylning, feber i torsdags och feber igår, inte konstigt att jag mådde konstigt jag hatar att ha feber när det redan är sommarhögvärme! Idag är febern borta men jag känner mig konstig i halsen och undrar hur jag ska kunna prata med kunderna... Hej zyx, världens bästa halstablett! Måste bara inhandla ett gäng först och så hoppas vi på att halsen är bra till imorgon!

Edvins ögon är fortfarande sammanklibbade till 1000 på morrnarna, han fick sin första dos antibiotika igår inte helt smärtfritt, det svider tydligen en hel del. det är ju droppar man ska droppa i ögat, verken lätt för mig, Älsklingen eller han själv. Antibiotikan skulle verka inom 2 dagar och sen skulle man köra vidare i 2 dagar till så hoppas att vi inte behöver ge det fler gånger... dos 2 gavs imorse man ska ge en droppe i vardera öga morgon och kväll.

Nej nu kanske man ska försöka få sig lite frukost men först kolla på lite Nils Karlsson pyssling och mysa med familjen.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar