31 mars 2009

Dagen!

Tog en promenad till jobbet i det fina vädret och Edvin snackade på mest hela tiden jättemysigt var det, så vi måste nog ta och köpa ett parasoll och byta ut liggdelen till åkpåsen så att han känner sig lite mer med.

Hem tog vi bussen och det var nog den mest farfyllda busstur jag varit med om, det kändes som om busschauffören var full eller någe sånt för han körde som en dåre och gasade och tvärnittade om vartannat. Så när jag skulle kliva av med Edvin så plingade jag som vanligt och lossade vagnen från stången och tänkte sitta kvar tills han stannade eftersom jag var rädd att vagnen skulle fara iväg om han tvärnittade, men han bara gasar och kör förbi så då ställde jag mig upp och bad han stanna eftersom jag plingat och så, då fick jag en utskällning om att jag måste VISA att jag vill kliva av bussen... Alltså bör det inte räcka med att man visar det genom att plinga??? Eller har jag missförstått??? Tänk om det hade varit en äldre människa som skulle av! Åhhh Jag blir så arg!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar