13 mars 2009

Klar!

Precis när jag klev ut duschen så började Edvin att gallskrika, så det var bara att slänga på sig kläderna och skita i allt annat och springa iväg och trösta honom, men han blev lugn efter ett tag så jag kunde till och med dammsuga, och nu sover han igen tror jag ska försöka flytta han försiktigt från soffan till vagnen så att vi kan gå och handla lite, tiden har bara rusat iväg idag och jag undrar varför inte nya hyresvärden har ringt så att vi kan bestämma en tid för nästa vecka, jag får helt enkelt ringa nästa vecka, hon har ju inte telefontid längre, hon har det bara mellan 9-11 så det får jag fixa på måndag, ska byta Edvins mössa med, som han fick av Sofie i namnsdagspresent, den var lite för liten :o) ska nog springa in och boka tid för klippning då med.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar