7 mars 2009

Lördag!

Japps så var det lördag igen, blev inte så mycket skrivandes igår eftersom det hände en hel del grejer som var tvunga att grejas med, var ner en sväng på stan med Ida tussen och Systeryster och sen åkte jag hem och sen iväg till mamman, var var lata och köpte färdiggrillade fläskkoletter på ICA, jag visste inte ens att man kunde göra det men gott var det :) Sen var det hem och sängen som gällde.
Nu ska jag snart ta och hoppa in i duschen hade jag tänkt ska ju iväg och jobba en sväng idag känns faktiskt som att det var riktigt längesen jag jobbade även om det bara är 2 veckor sen hmm... Sen får jag se om jag och Edvin åker till Ida tussen eller om vi stannar hemma det åtestår att se helt enkelt måste snacka med henne.
KramsKrams
Förväntan

1 kommentar:

  1. Var sååå nära att gå in och kolla om du jobbade idag men gjorde det inte för jag trodde du var ledig! Var på Rusta och kollade lite.

    SvaraRadera