18 mars 2009

Edvin räddare!

Imorgon så blir Edvin 7 hela månader, sjukt vad tiden gått fort! Har fått veta att barnläkaren som var med och tog emot honom när jag blev snittat själv fick barn för ett par, tre veckor sedan, det kom helt oväntat eftersom jag själv inte sett henne ha någon mage men den var väl döljd under alla sjukhuskläder. Sist jag träffade henne var ju faktiskt dagen innan julafton och då måste det ju ha synts tycker jag men ikke, känns tråkigt att det inte kommer vara hon som kollar Edvin nu när vi kommer in på återbesöken men jag är givetvis glad för hennes skull. Hon fick en liten flicka. Själv vet jag inte om jag skulle våga skaffa barn när man jobbar med såna här småttingar hela dagarna men dom allra flesta överlever ju idag och dom är ju helt suvuräna uppe på Ackis.

KramsKrams

1 kommentar:

  1. Är det Linda som ska ha barn?
    Hon tog hand om vår dotter också :)

    SvaraRadera