18 mars 2009

Denna dag!

Även denna dag bara flög förbi, Ida kom hit och vi var ut och gick en sväng i det härliga vårvädret som äntligen har kommit :o) sen så åt vi lunch och fikade. Ida var till och med så snäll att hon stanna här hemma medans jag och Älsklingen åkte iväg och gjorde lite ärenden, Edvin skötte sig exemplariskt (Han sov). Nu på kvällen har vi bara glott på TV och nu tänkte jag snart krypa ner bredvid Edvin i sängen.

Till Nanna som skrev kommentar på förra inlägget: Ja det är Linda som fått barn, hon var verklingen toppen bra därnere på 95:an måste jag säga! Hon har iallafall fått en liten tjej som ska heta Livia eller någe åt det hållet.

Imorgon är det vikt o längd på BVC som gäller sen är det bara till att slappa lite hemma tror jag har inte så mycket mer planer eller jo, det blir kanske en promenad med syster på kvällen tror hon vill testa sin nya kamera.

KramsKrams

1 kommentar:

  1. Oh, vad roligt! Jag tyckte om henne så mycket, hon tog även hand om oss när vi hamnade på förlossningen i v.22+2 när mitt andra barn skulle födas. Hon lovade att ge bebisen samma chanser som storasyster fick (född i v.24+1) och det var så värmande att få höra det, trots att man vet att det antagligen inte hade gått.

    SvaraRadera