29 mars 2009

Igår!

Igår hade ju jag och min syster våran 50-årsfest, :o) Mycket lyckad med massa fina packet och grejer, härligt folk och bra stämning. Edvin sov hela natten som var också men än så länge vågar man väl inte hoppas på att det kommer vara så eller!? Han vaknade iallafall klockan 7 och var superpigg, den nya tiden var ju 8 ;o)

Ser framemot en massa skvaller sen, blir väl lite på tisdag och onsdag kan jag tro och massa i helgen :o)

Imorgon blir det Stockholm med Edvin och tjejorna, vi drar dit tidigare och glor lite med Therese det ska bli jättetrevligt men just nu är mitt stora problem att jag är rädd att inte hitta någe ställe att mata Edvin på och självklart hur jag ska få på barnvagnen på tåget men allt löser sig alltid så det gör säkert detta med.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar