5 mars 2009

Det här med Tur

Ni vet det här med att man antingen har tur i Spel eller Kärlek jag har kommit på varför jag Aldrig Aldrig vinner alltså aldrig inte en ny lott kan jag vinna hmmf, men det bero helt och hållet på Stefan och Edvin för skulle jag inte ha sånt tur i kärlek som jag har så skulle det kanske inte gått så här lätt, fort och bra för Edvin... Edvin min lilla kämpe :) som lever på som om det aldrig varit fara för livet även om det har det, jag har ju aldrig sett det så heller utan jag har ju alltid trott på honom me iallafall. Kommer ihåg första intyget vi skickade in till Försäkringskassan där stod det livshotande eller fara för livet ett någe i den stilen och kändes inte så kul, men det kändes bra att det hela tiden blev bättre och aldrig sämre igen :)
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar