17 mars 2009

Sååå glad!

Jag är så glad, vill börja med alltallt nu, vill säga upp denna lägenhet med en gång men jag bör nog vara lite taktisk och göra det nästa vecka för vår skull om man säger så. Tänker inte tjata på den som ska flytta in efter oss om dom vill flytta in tidigare bara fråga kanske men då måste man hålla på att skriva kontrakt på att det är dom som ansvarar för den tills den 1 juli och så så vi får helt enkelt se hur det blir med det, samma med garaget. Ska iallafall höra med dom vad som krävs för att det ska bli en snabbinflytt här känns som att det ligger massor med såna ute så vad krävs!?

Nej nu är det frulle, ska ju iväg på föräldraträff sen gäller bara att hitta dit med kollade på en karta alltså jag vet ju vart det ligger men jag skulle kolla vart jag skulle kliva av bussen, men sen blev jag förvirrad ändå så, men förhoppningsvis så är det fler av mammorna där som står ute hmmf...

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar