13 mars 2009

Ensam!

Älsklingen och Edvin har precis åkt iväg, det är första gången som jag ensam hemma utan Edvin, känns jätteskumt måste jag säga. Snart ska jag ta och fixa mig det sista innan jag ska iväg, vet inte vad jag ska ha på mig dock men tror det får bli klänningen :P

Älsklingen hade tydligen fått mail av vår nya hyresvärd, och hon hade missat o i min mailadress så det är därför jag inte hört någe, hon hade mailat igår och undrade om vi kunde komma in på måndag och skriva kontrakt, känns dumt att jag inte hörde av mig om det idag men det får jag ta på måndag och nu kom jag just på att jag ska träffa Baben på måndag, hmmf, men jag hinner nog med det en sväng ändå... Eller vad säger du, ska skriva kontrakt 18.30 ska vi ses någon annan dag istället!? Vi hinner ju käka middag tillsammans och snacka skit ändå jue och så kan vi bestämma en tid för en massa annat sen kanske!? Måste ses iallafall!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar