24 mars 2009

The day!

Åkte iväg in till stan tidigare än tänkt eftersom Edvin var grinig och min tanke var att så fort han hamnar i vagnen så somnar han och mycket riktigt så blev det så :o) Fixade lite på banken och mötte upp Ida, och sen iväg till frissan, så nu är jag fin i håret igen, vågade inte göra någe drastiskt utan nöjde mig med att bara slipa till det lite och få bort det nötta, frisören tyckte att håret såg fräscht ut föra tt inte ha blivit klippt på över ett år så det får man väl ta som en bra komplimang eller!?

Sen bar det iväg till UppsalaHem för att säga upp lägenheten så nu är det med gjort och det känns superskönt! Sen åkte vi iväg en sväng till IKEA fanns inte så mycket var väldigt utplockat och jag antar att det har att göra med att allt det nya kommer till det nya varuhuset som öppnar om 1 vecka :o) Köpte iallafall en åkpåse som Edvin kan ligga i när vi tar bort liggdelen i vagnen med så det kommer bli super!

Nu är vi hemma och har det mysig Edvin gymmar och älsklingen är och handlar lite och sen blir det middag.

Fått fel lön med, dom har missat en dag så det måste jag få tillfixat med men jag har ju tänkt mig en tripp till jobbet någon dag måste bara få tid till det, får se om torsdag funkar.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar