2 mars 2009

Glömde ju!

Glömde berätta att jag jag och Ida hade hårsalong här i lördags innan vi skulle iväg så vi fick båda ny färg i håret, Ida blev typ svarthårig, kanske inte som tänkt men jättefint och jag blev mörkmörk brun jättefint det med trivs jättebra med det :)
Dessutom blev jag stolt bilägare i lördags med :) Man måste ju tänka ekonomiskt nu när man fyller 25, så kan man spara 1000 spänn i månaden eller vad det blir så är det ju självklart att man gör det ellerhur!? Bilen står på mig men den är Älsklingens, men när han blir stannad av polisen så måste han säga att den står på mig :P
Snart är det dax, är nervös som få hatar verkligen sånt här!
KramKram

1 kommentar:

  1. "Snart är det dax, är nervös som få hatar verkligen sånt här!"

    Vilken cliffhanger! Vad är det du ska göra? *väntar med spänning!

    Kram!

    SvaraRadera