2 mars 2009

The Day!

Imorse så tog jag mod till mig duschade medans Edvin sov, kändes lite läskigt men jag duschade snabbt, snabbt och sen kom Ida. Vi bestämde att dom skulle följa med på ärrendet som var att gå och göra cell provtagning, tycker verklingen inte om att fläcka ut mig sådär. Men det gick väl helt okej, vi pratade lite om Edvin och lite sånt med kändes konstigt att träffa Barnmorskan som totalt missade att jag var på väg att bli sjuk så... Hmm men nu är det klart och jag ska nog byta barnmorska med. Det känns bra att veta att nästa gång jag är gravid så ska jag gå på speciallist mottagningen på Ackis istället så.
Sen bar det iväg till IKEA där vi gick och skrotade en snabbis, det går snabbt att gå igenom det gamla varuhuset, det nya är ju hur stort som helst, kul att det öppnar snart :) handlade nytt täcke och nya lakan till lillkillen och sen tog vi en promis hem till Ida.
Imorgon är det BVC som gäller vägning och mätning står på schemat och så ska jag höra efter om vi kanske kan börja med någon mild gröt eller välling, det skulle vara kul tycker jag.
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar