28 mars 2009

Lördag!

Ja ni lördagen tog sin början klockan 07.00 för då var Edvin klarvaken och hade sovit gått hela natten, han har inte vaknat för att äta mat i natt, kändes skumt men man ska väl inte vara göad över det ännu för sånt kan ju ändras snabbt, lila snabbt som vädret. :o) Vädret skyller jag givetvis på Therese som drog det med sig från Jönköping, men nu verkar det iallafall som att snön smält bort och jag hoppas att det inte kommer mer förren i vinter! Men jag tycker att det är jätteroligt att hon är här och hälsar på.

Nu har jag hunnit med att göra salladen med så nu är det bara systemet kvar förutom duschen och fixningen av mig själv inför kvällen.

Trots den tidiga morgonen så känner jag mig pigg och utvilad undra om det kan bero på att det var min första natt på över 4 månader typ som jag fick sova över 7 timmar i sträck!?

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar