2 mars 2009

Vilodag igår!

Igår hade jag en vilodag från datorn :) Var sjukt trött och somnade klockan 21, därav denna tidiga morgon :)
I lördags så fyllde ju Cilla 25 år, så vi var ut och åt på kina och sen begav vi oss hem till henne och Johan på lite förfest, hann med en snabbis på krogen med innan jag bestämde mig för att jag ville hem till min prinsar. Älsklingen och Edvin hade total däckat i sängen typ huller om buller så jag fick bädda om dom när jag kom hem :) Sen stupade jag i säng.
Igår var det uppgång klockan 9 och sen åkte vi hem till mamma och fikade och gick promenad en helt perfekt söndag med andra ord.
Idag innan vi gick upp så vände sig nästa Edvin från rygg till mage :) det är på gång, det är på gång. Snart kommer Ida med eller snart och snart hon kommer nog vid 10 eller någe åt det hållet hon ska vara lite barnvakt medans jag ska gå till läkaren vet inte om dom följer med och väntar utanför eller om dom stanna hemma men det visar sig helt enkelt. Vad som händer under resten av dagen återstår att se :)
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar