8 mars 2009

Inte bra!

Har sovit skitdåligt inatt, tror det beror på att jag är så exalterad över flytten vill ju flytta med en gång jag :P och då blir ju så att man ligger och tänker på packning och rensning och sånt där, vill verkligen ta och rensa ur förrådet ute i trapphuset det har vi aldrig gjort och det behövs verkligen men det får vänta ett tag, kan ju inte göra det idag eftersom jag jobbar och så kan jag inte göra det när jag ensam med Edvin heller han kan ju inte vara med därute så... Nästa helg kanske innan vi ska till papput, hoppas vi hunnit skriva på papper och hunnit säga upp denna skitlägenhet innan dess :) Älsklingen ska iallafall faxa in våra anställningsbevis imorgon för det behövde hon i förstahand så...
Nej nu kanske man ska ta och fixa till sig lite och greja lite, ska ju iväg till jobbet, måste handla nya nappar till Prinsen med hans är typ för små :)
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar