6 mars 2009

WakeiWake

Ja nu var det morgon igen, och ännu en gårmulen dag, men hoppas att det inte kommer någon snö för det orkar jag inte med!
Sitter här och väntar på att klockan kan bli 9 så att jag kan ringa om längenheten, men det känns ju dumt att behöva vänta 1½ vecka på att få veta svaret när vi båda var där igår hmmf, ska höra med henne om det kanske. Tror jag ska ta och beställa en klipptid med känner att jag bheöver klippa mig nu eftersom det var över 1 år sen jag gjorde det sist.
Måste fixa en tid hos en ny barnmorska med ska nog fixa en hos en privat, GOTTSUNDAS SUGER! Noll koll på allt helt enkelt! Det är verkligen tur att jag slipper gå dit nästa gång jag är gravid för då hade jag kanske dött, var ju nära denna gång jue så...
KramKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar