15 mars 2009

Igår!


Igår så åkte jag och Edvin ner på stan för att träffa upp Sofie en snabbis innan vi skulle till pappa, vi han faktiskt med det mesta, bytte mössan Edvin fått av Sofie i namnsdagspresent och så blev det ett par strumpor till lillen med :o) Sen gick vi hem till pappa vilket resulterade i jätteblöta strumpor inget skönt alls om jag får säga det.

Hemma hos pappa blev det supergo mat som alltid och champagne såklart. Edvin fick en jättefin leksak av min farbror och hans familj en liten zebra som man drar efter sig. Själv så fick jag en skål av pappa och presentkort av farfar, farmor och farbror med familj. Vi blev inte så långvariga där hade världens huvudvärk när jag kom därifrån och väl hemma så somnade både jag och Edvin med en gång, och då var klockan bara dryga 10, men jag känner mig grymt utvilad idag, har hunnit med en massa, diskat, tvättat är inne på maskin 2 nu och så har jag gjort rent fläkten i köket för den var så äcklig.

Idag så kommer mamma och Perry på fika så det sitter jag och väntar på nu, vi ska väl bestämma lite om när det funkar att tapetsera om sovrummet innan vi flyttar och så. Kom på att jag kanske ska ringa och höra om dom kan ta med sig flyttkartongerna så det ska jag göra nu.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar