18 mars 2009

Sovmorgon!

Det värkar som om Edvin är på väg att ändra lite på dygnet igår somnade han inte förren vid 10 istället för vid 9 och åt mat vid 5 istället för vid 3 och sen sov han till kvart över 9 istället för halv 8, super tycker jag bara han inte somnar ännu senare så funkar nog det här bra tror jag. Just nu så gymmar han lite och jag tänkte att vis kulle träna lite mer på magläge idag han är ju inte så haj på det men vi måste träna!

Idag blir det promenad i det fina vädret med Ida tror jag har lite grejs att göra här hemma så kan inte åka iväg själv just nu så, så hon får komma hit. Ikväll så ska jag iväg till Elgiganten med systern eftersom hon ska byta en present hon fick o jag har kvittot och vi behöver ha det med så då kan jag lika gärna hänga med, för då kan älsklingen springa in och köpa tapetklister och lite sånt vi behöver till helgen när det är tapetsering av sovrummet som gäller.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar