26 mars 2009

Done!

Sådär då var pajerna färdigbakade och jag blev grymt sugen på det som middag ikväll men tror inte jag orkar hålla på och fixa en till just nu, får se om jag gör en sen ändå, ska ju hem till systern kanske men eventuellt så kanske vi kan fixa det som fixas ska genom telefonen känner mig grymt stressad och helt galet körd. Edvin var så snäll i början av pajbaket och satt snällt i sin babysitter men precis när jag står där med händerna fulla av deg så blir han givetvis hysteriskt arg så det var bara att ta en paus och sen ha han i babybjörnen när jag kavlade och det var då inte det lättaste kan jag säga men det funkade och sen somnade han så gott och jag kunde göra fyllningen. Han sover ännu och jag undrar när han ska vakna så att vi kan gå ut en sväng i detta fin väder som vi fått :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar