3 mars 2009

Today!

Idag är det då dax för BVC som sagt ska faktiskt förbi min mammas jobb först och kolla blodtrycket där, litar inte riktigt på den där barnmorskan jag var hos igår. Tycker det är konstigt att det var så högt när det var alldeles perfekt 6 veckor efter att jag blivit snittad jue, då om någon gång var jag stressad jue, jag menar Edvin på Intensiven och allt det där. I och för sig hade jag legat känguru med honom i 3 timmar innan och fick ligga ner och vila 10 min innan dom tog trycket och nu fick jag sitta upp utan att ha vilat och dessutom så pratade hon med mig hela tiden och jag var ju tvungen att svara på frågorna.
Hon tyckte att jag skulle komma tillbaka om 6 månader och kolla trycket igen, det tyckte mamma var alldeles för lång tid eftersom jag var så sjuk i somras så då känns det bäst att åka till mamma och kolla om det verkligen är så högt för jag känner ju inte av det och skulle det vara högt så får jag höra av mig till min husläkare så får han ta en bättre koll, hoppas det är okej idag vill inte gå till någon läkare gillar inte det heller.
Är lite orolig över prinsen med tycker inte han äter som han ska så är orolig över att han inte får i sig det som han ska för att öka i vikt, men det visar sig idag och jag ska ju höra om vi kan byta ut någon mål eller iallafall en del av ett mål till välling eller någon mild gröt...
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar