1 jan. 2010

2010!

2010 visst säger men tvåtusentio, för det tjugohundratio låter skumt finns ju inget som heter tjugotio om man säger så!? Mitt 2010 kommer bli så bra, tror jag eller jag hoppas det har ju en del att fixa med och så ju, börja jobba och skola in fisen och jag ni vet!

Imorgon börjar jag jobba, blir första helgen med mitt "vanliga helgmysgäng" Frida och Marie var ett tag sen jag jobbade helg med dom så det ska bli kul, men kommer sakna de andra helgerna ändå men så är det när man jobbar som vi gör, för man kan ju inte jobba alla helger och så ju, men det kommer bli så bra så bra! :o) Kommer bli ovant att åka iväg och jobba på måndag dock, innan jag var ledig var måndagar alltid min lediga dagen men sen gjordes schemana om och jag har fått en jobbmåndag och en ledig fredag :o)

Sitter just nu och väntar på att Älsklingen ska komma hem, han har varit iväg och fixat med bilen så jag och lillskrutt har varit hemma själv, eller nästan iallafall mamma och Perry kom förbi med Prixie och fika :o) Edvin bjöd Prixie på det mesta så hon var nöjd och kommer nog tillbaka fler gånger :o) (För er som inte vet så är Prixie mamma och Perrys hund) men nu har dom gått igen och Edvin sover så sött i sin säng. Och gissa vad, han sov till HALV 11, HALV 11, men i och för sig så fick han mat vid halv 1 tiden i natt och sen vaknade han 2 ggr mellan det och 4 och varje gång slukade han en hel falska med välling så det kan ju bero på det och så att han har feber med såklart!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar