30 jan. 2010

Good!

Det blev en del att göra på jobbet, massa stökiga och bökiga kunder jag fattar helt enkelt inte hur folk tänker i alla lägen! NEJ, MAN KAN INTE FÅ RABATT PÅ RABATTEN och man kan faktiskt vända tillbaka kläderna ingen när man har provat eller sliter och slänger ni med er kläder hemma med??? Sen blev det hem och fixa mat och efter maten var jag duktig och tränade, både crossen och magen fick sig en omgång, undra hur jag kommer må imorgon men det spelar ingen roll för det är det värt, har jag kommit så här långt så ska jag klara resten med, det är ju inte ens hälften kvar! Har klarat stegmålet för dagen och imorgon BLIR det en promenad till jobbet!

Edvin bestämde sig för att vara vaken mellan 2 och 4 inatt vilket inte kändes lika populärt hos hans föräldrar menmen det är bara att bita ihop och så får vi hoppas på att han kommer sova bättre inatt, han ville dock inte somna fören strax före 9.

Älsklingen är lite ute och härjar med sina vänner och jag sitter här jag, lika bra att låta han vara ute en sväng när man själv ska ut nästa helg för en gångs skulle, ser verkligen framemot det men före det så återstår en arbetsvecka med många dagar, jobbar alla dagar förutom tisdag och då blir det förhoppningsvis fjällnora med familjen :o)

GodNatt
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar