24 jan. 2010

Samvete hit och dit!

Gaaah vad jag blir sur på mig själv, undra vart jag har gått mitt dåliga samvete ifrån fattar inte varför jag jämt har det när jag ska iväg på kvällen... Följde nämligen med syster min ut en sväng igår men när klockan visade strax efter 12 kom det dåliga samvetet över mig och var tvungen att åka hem, Edvin vaknade lagom tills jag precis hade kommit inför dörren så det blev lite mys och matning och sen hopp i säng, sen vaknade han vid 5 tiden men ville inte somna om så vi la oss på soffan och somnade med en gång, känns dock i hela kroppen idag :p Älsklingen åkte iväg tidigt imorse för att jobba trots sin förkylning, men sån är jag med lite feber och snor stoppar inte mig när det gäller jobb, i min lite alvedon/panodil så är det löst sen :p

Lyckades skrapa ihop en hel del steg igår med så det känns bra ska ta och bege mig ut på en promenad senare idag med för att få ihop lite fler minst 10000 är det ju som gäller iallafall när jag är ledig, helst mer med!!!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar