18 jan. 2010

The day!

Dag ett avklarad nu är det bara 62 dagar kvar mysisar :o) Vi klara det!

Idag har gått på rätt så bra tycker jag, målet är uppnått iallafall och det är det som räknas! Imorgon har jag fått med mig syster på en promenad till jobbet, börjar ju sent så det blir ju perfekt med en promenad dit tycker jag :o) Dessutom så kanske Ida och Vilda hakar på med om nu Vilda vill sova när han brukar :o)

Var ju hos läkaren om min leverfläckar imorse snacka om bortkastade pengar 140 kronor kostade det för inte ens 5 minuter där han sa att dom inte gör någe åt det när det inte ser konstigt ut och mina såg bra ut, motivering det är bättre att ha fläckarna än fula ärr, men vem har sagt att jag kommer få fula ärr? Mitt ärr efter snittet är jättefint trots att det var ett akutsnitt!

Nu är det sängen som gäller att gå tar på krafterna och man brukar kunna sova bättre när man har hållt på ett tag!

KramsKrams
(Halvägs)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar