21 jan. 2010

:(

Inget vidare då, gick upp till ackis för att möta upp Sofie och sen blev det en runda på stan och när vi sätter oss ner på bibblan för att leka med Edvin kollar jag snabbt till stegräknaren och gissa vad? Den stod på HELA 107 steg, alltså samma steg som den stod på innan jag gick hemifrån på förmiddagen inget kul det heller har försökt upp skatta hur många steg det var funkade ju att räkna ut här ifrån till ackis men sen då? Aja jag drog till med en summa och sen får jag plussa ihop med det som står på räknaren ikväll då jag satt den rätt nu :o)

BTW bibblan var inget kul eller jo det är jättemysigt där och Edvin älskar att vara där med men det var ungefär hundra miljoner skolbarn där så ljudnivån var nog över det tillåtna på många plan både antal decibel och för att vara ett bibliotek.

Snart ska det nog göras lite mat och sen ska vi iväg och handla lite nödvändigheter och då får man med några X-tra steg :o)

Må väl och gå mycket :p

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar