14 jan. 2010

Jobbigt!

I 2 nätter har Edvin vaknat och varit vaken ett par timmar åt gången gärna sådär vid 4 tiden på morgon det är hemskt tur att det inte händer så ofta men 2 nätter på rad är jobbigt så jag hoppas natten som kommer, kommer bli bättre.

I förrgår så träffade vi Ida och Vilda och gick en långpromis, ska nog få ut dom på några mer sen när stegtävlingen på jobbet börjar :o) Sen käkade vi här och Vilda testade babysittern och den verkade populär så den lånade dom hem :o)

Igår var det jobb som gällde gick bra förutom att jag glömde matlådan hemma så jag fick nöja mig med en varmakoppen och en knäckemacka jag lånade av MysJenny :o) Tur som jag hade så kunde jag iallafall äta matlådan när jag kom hem :o)

Idag har vi varit hos Älsklingens farmor och hälsat på, det är alltid lika trevligt hon blir så glad när man kommer :o)

Imorgon o i helgen är det jobb som gäller!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar