5 jan. 2010

BurrBurr!

Har haft en kanondag med familjen upp allesammans samtidigt för att äta frukost och sen tog vi en promenad in till stan i kylan :o) Helt okej när man väl fick upp farten och värmen :o)

På eftermiddagen har det mest varit slapp i soffan och så har Älsklingen dammsugit så nu är det dammfritt igen :p Jag har plockat undan mina 5 tomtar jag har haft uppe resten av julsakerna åker ner i helgen, måste plocka upp en till kartong att lägga ner det i bara.

Imorgon är det jobb igen som gäller jobbar hela dagen, öppning till stängning, vi har ju öppet som en söndag så.

Snart ska vi få Edvin i säng och sen tänkte jag ta mig ett kopp med te, det värmer så gott i kroppen när det är såhär kallt ute, vår termometer visar -21,4 så kallt är det!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar