28 jan. 2010

Pulkaåkning!

Idag lyckades jag precis med stegen :p jag som hade som mål att spräcka förra veckans resultat men då får jag gå mycket dessa dagar som är kvar och det vet jag inte direkt om jag kommer orka då det känns som att jag har fått en förkylning i kroppen men jag har fortfarande en vision om att det kommer bli promis till jobbet båda dagarna iallafall :o) Hoppa plogbilarna har hittat ut tills dess!

Var ut en sväng med Edvin i pulkan vilket han verkade uppskatta en hel del, han ville känna massa på snön vilket inte var det lättaste med jättetjocka vantar o allt! MysMys hade vi!

Imorgon kommer MysJenny på lite besök får se om vi tar oss ut i snövädret en sväng, på kvällingen blir det nog en tripp till svärfar i skogen!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar