20 jan. 2010

Sitter här och fiffelurar!

Ja, jag sitter och fiffelurar om jag ska ta mig i kragen och köra dom där 4000 stegen som saknas å crosstrainern eftersom Älsklingen är ute en sväng så jag inte gå ut och gå, så frågan är ska jag ska jag inte??? Funderar ett tag till tror jag, jag ligger ju faktiskt på plus fast jag stannar här idag men det är ju det där med samvetet, jag är ju lagledare och då måste man föregå med gott exempel vi kan ju inte misslyckas första veckan! Nej det blir nog en sväng nu är ledig imorgon så då blir det promenader istället ska möta upp syster och så!

KramsKrams

3 kommentarer:

  1. det måste ha tagit sin tid att gå till jobbet för dig! duktiga du! tar ju ca 40 min för mig bara, imorgon ska jag gå hem så då ligger jag i fas igen. blev ca 8000 idag iaf.. det här kommer vi fixa galant! :D kram!

    SvaraRadera
  2. Vi är grymma tjejer!!!Har bara 30 min..,hihi;) för att uppnå dagens steg...och då kommer jag ändå ligga på + i antal steg.Kraaam!

    SvaraRadera
  3. Va ni är goa tjejer, det blev faktiskt inga steg på crosstrainern för Edvin vaknade precis när jag skulle stätta på mig skorna och Stefan var fortfarande borta.

    SvaraRadera