10 jan. 2010

Framkallar!

Håller på att ladda upp lite bilder på fujifoto som jag ska framkalla, tar en väldans tid men det är en massa bilder med så det kanske har med det att göra, nu är det dom nya bilderna som ska framkallas ska ta tag i Edvins fotoalbum någon dag framöver med, tycker det är lite kul att sitta och pyssla och knåpa lite, kan vara kul när han blir större med, att ha ett album med fotona i och inte bara i datorn. Skulle de dessutom hände någe med datorn är det ju bra att iallafall ha så många av bilderna som möjligt framkallade med, iallafall dom bra bilderna!

Edvin har ätit en massa idag, Älsklingen lyckades med nästan en halvportion gröt och sen efter en timme så käkade han lite macka med och efter ytterligare en timme så smällde han i sig 1/3 dels burk med mat med, tror dessutom att det är dax för lite välling med... Och ja han dricker med en faslig aptit :o) Så några dagar/veckor framöver så kommer nog det mesta här hemma handla om mat och lite till mat.

Blev aldrig någon promenad idag, Edvin somnade med en gång efter lunchen och jag med :p så promenaden får bli imorgon istället då ska vi ändå iväg och handla lite inför veckan som kommer.

Om 1 vecka så börjar vi en stegtävling på jobbet med så tänkte att jag skulle gå lite nu den här veckan så jag kommer in i det igen, tänkte att jag skulle gå till jobbet när jag börjar sent och när jag slutar tidigt. Dagar där jag både börjar tidigt och slutar någelunda sent får det bli promenad på lunchen en sväng och när jag kommer hem. Dessutom har jag ju Crosstrainern hemma så jag ta mig lite tid och köra på den med om det behövs för att komma upp i godkänt antal steg :o) Jag är faktiskt jätteladdad för det här och jag hoppas att alla andra på jobbet med är det :p eller iallafall minst 3... Eftersom man minst måste vara det för att bilda ett lag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar