11 jan. 2010

Dinosaurier




Idag har vi inte gjort så mycket, vi gick på promenad i det fina vädret och så matade vi änderna nere vid ån, märktes på dom att dom inte hade det så skoj i kylan, slö som tusan dom brukar ju alltid fara runt en massa när man har med sig bröd med ikke idag. Blev en sväng till affären med och sen hem för att sova middag, jag somnade med :p Dessvärre har Edvin tvärrvägrat en massa mat idag trots att jag gjort som jag gjort tidigare dagar, så vi får väl se hur natten blir.

Har bakat muffins med, invigde julklappen jag och Edvin fick av syster i julklapp, dinosauriemuffinsform visst blev dom lite roliga, dock lite svåra att få ur och lika svårt att smöra men övning ger färdighet så jag tänkte kanske smöra med smältsmör nästa gång... Vet inte om det funkar men testa kan man ju göra med lite och precis innan man häller i smeten så allt inte hamnar i botten ändå :p

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar