29 jan. 2010

Jag tror det är snön!

Jag tycker att det är underbart med snö och jag tycker det känns kul och helt okej att vi verkligen har haft en superbra vinter detta år, men nu är jag trött, trött på att bylsa på mig miljoner kilo kläder för att gå ut, för att jag inte kan ha jumpadojjor på fötterna förutom dom jag får skavsår ifrån då... Jag vill ha min motivation tillbaka vad gäller promenader och allt det dära, jag måste ju ha det nu när det är gå tävling och allt. GAAAHH

Jag har nästan klarat veckan iallafall kommer nog klara det under morgondagen trots att jag ställt in promenaden till jobbet imorgon, det får bli en dusch istället och en sväng på crosstrainern på kvällen DET HAR JAG BESTÄMT! Hoppas det går bättre för min andra Mysare!

Edvin somnade för en gångs skull i tid med tror min motivation har varit på noll eftersom vi har haft det lite jobbigt ett par nätter och kvällar med vår lilla solstråle som absolut inte velat sova när man vill och tycker att det är dax och sen att han vägrar somna om när han vaknar på natten... Hoppas det bara är en kort period det är såhär helt enkelt :o)

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar