27 jan. 2010

Snöstorm!

For iväg till jobbet imorse när det fortfarande var okej väder ute, sen kom det ovädret gud vad med snö det har trillat ner idag, fick ju vada fram i nästa 1,5 dm när jag skulle till bussen! Bussen var sen vilket resulterade i att han körde med racerfart hela vägen in till stan, alltså har nog aldrig varit med om en värre bussresa men hem kom jag iallafall efter att han nästan kört på en mamma med barnvagn. Lyckades dock inte gå ihop med mina steg dom landade på dryga 6000 så jag körde igång på crosstrainern :o) gick super så stegena är fixade och jag har bestämt att det kommer bli crosstrainer iallafall minst varannan dag!

Dagen avslutades med ett härligt bad och nu sak jag hoppa i säng och läsa lite :o)

Godnatt!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar