22 jan. 2010

Vila!

Idag blir det en vilodag från promenaden till jobbet, jag bör införskaffa riktiga walking skor, men så långt har jag inte kommit ännu... Får ta mina Puma skor nästa gång iallafall för dom får inga skavisar av!

Snart är det dax för jobba, jobbar till stängning så det blir en lugn och mysig hemmakväll med bästaste familjen, vi ska till och med köpa lite färdigmat :o) Helgen ska tillbringas ute tror jag, både för stegens skull och hälsans skull, på söndag blir det en promenad till mamma och kanske ännu en när man väl är där och så hem då... Men jag ska iallafall försöka gå ihop så många steg som möjligt idag med varje steg är guldvärt vill verkligen inte att vi misslyckas första veckan!

Edvin har sovit helt okej inatt inget vakna och inte somna om förren vid 6 tiden och det är väl godkänt tycker jag. Igår kväll började han dessutom äta gröt igen som han har ratat några dagar men nu är vi på igen :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar