11 jan. 2010

Svårt!

Att det alltid ska vara så svårt att sova natt mellan sön-mån känns som om jag knappt sovit någe alls. Kollade på Johan Falk igår och det slutade ju rätt så sent och Edvin vaknade vid 23 tiden så jag låg och tänkte på att han säkert skulle vakna snart igen när jag gick och la mig vid 23.40 men han vaknade inte förre Älsklingen kom hem vid 6 tiden vilket var bra i och för sig men dåligt att jag inte kunde sova.

Just nu sover han igen fick lite välling när han vaknade och nu har han precis ätit gröt... Jag tycker det är bättre att han sover hela natten än att han vaknar sent och 6 känns inte så fasligt tidigt egentligen det kunde ju ha varit värre :p Men nu verkar det dock som om han kanske kommer sova 2 svängar på dagen iallafall eller så kanske han hade somnat efter vällingen han fick om vi hade lagt han igen, får se hur det bli inatt och imorgon helt enkelt.

Nu ska jag sova en stund till tror jag :p

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar