26 jan. 2010

Det stegas på!

Här stegas det på som bara den, tog mig en promenad till jobbet idag så dagens steg är klarade med god marginal, så jag ligger på plus inför resten av dagarna vilket känns super men som lagledare så MÅSTE jag gå minst 10 000 steg om dagen denna vecka har jag bestämt förra veckan så hade jag ju 2 dagar då jag inte gjorde det men nu ska jag det! Känns som om ribban ligger ganska så högt då jag snittade ca 14 000 steg förra veckan och lite mer kan jag ju!

Imorgon är det jobb mellan 9.55-17.15 som gäller så jag tänkte försöka mig ut på en promenad efter kvällsmaten hade jag tänkt om det är allt för snökaosigt tänkte försöka gå ihop så många som möjligt på jobbet med :o) På torsdag blir det promenad ner på stan för att fixa luggen så det får bli promis hem med, ska ha lite familjedag på stan då med lunch ute och så MYS! På fredag så blir det fika med MysJenny och vi ska dessutom promenera med har vi bestämt :o)

EDVIN EDVIN EDVIN, idag har jag inte träffar honom mycket, bara imorse min mysgos kille, världens finaste och vackraste... Igår lärde han sig slängpussas :o) Mormor hans har kämpat på med det och igår så bara gjorde han det och i fredags så lärde han sig spela munspel ju... Igår handlade jag knubbisar och ritpapper till han så någon dag ska vi rita med... Tänk vad stor min lilla plutt blivit!

KramsKrams

1 kommentar:

  1. haha ja jag hörde att du försökte boka klipp-tid idag!! :D berättar mer imorrn.. ;)

    SvaraRadera