21 jan. 2010

Sådär ja!

Nu har jag lagt det där med stegräknaren bakom mig har ju lyckats skrapa ihop stegen som krävdes nu och då känns det lungt igen, funderar även på att fuska och åka buss imorgon då jag fortfarande ligger på plus vad gäller steg och dessutom så har jag fått rejäla skavsår på fötterna av mina jumpapjux och jag känner inte för att gå i mina stövlar ända till jobbet när det är så halt att man kan åka skridskor! Blir nog bussen för mig imorgon då jag har två sjuklingar hemma med, så tar jag igen det där med stegen i helgen eftersom jag är ledig! Och så ska jag försöka ta mig ut på min rast med, kan gå upp och ner på baksidan :p

Det är sånt här som känns så bra att göra när man har lyckats samla på sig sina steg tidigare i veckan man kan slappa lite så i helgen :p Men ändå trampa på så gott man kan :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar