4 jan. 2010

Första jobbvardagen!

Idag har jag jobbat min första jobb vardag, kändes super måste jag säga fanns lite att pyssla med, det kom varor och jag gjorde om lite på en avdelning och stod i kassan, på vardagarna har vi kassaschema det har vi inte på helgerna så då blir det lite kassa en sväng och lite plock en sväng. Är sjuk trött nu bara, hade så svårt att sova inatt så inatt blir det sova av ska nog till och med hoppa i säng nu för imorgon är det familjedag, frukost tillsammans och sen en promenad ner på stan :o) Sen är det 3 dagars jobb som väntar igen :o)

Edvin går mer och mer hela tiden, han gick ju 8 steg i lördags och det gjorde han i söndags med hemma hos farfar sin och idag har jag gått runt lite men 5 steg som mest men det visar ändå på att det verkligen är på gång nu.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar