21 jan. 2010

Ops!

Edvin vaknade precis när jag hade skrivit färdigt här igår så det blev ingen träning på crosstrainern men jag lyckades iallafall få ihop kring 8000 steg så jag ligger ju på plus iallafall och idag ska det gås iallafall!

Ett tips till alla Mysare som inte känner att dom orkar promenera varje dag, sätt ett mål på 12000 steg varje dag i veckan istället och ha en vilo dag på söndagen, men ha räknaren på dig ändå så får du lite bonus steg :o)

Gaaaah jag undrar vad som flugit i min lilla skruttfis, inatt vaknade han vid 1 tiden och käkade och somnade om som vanligt alltså och sen vaknade han vid halv 4 tiden och vägrade mat och vägrade sova försökte tills klockan blev 5 och då hade han iallafall käkat lite välling igen men vägrade sova så då gick Älsklingen upp och tog övre och gissa vad?, han käkade och somnade med en gång! Pappa som gäller nu kanske :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar